The Blue Mountains

Werd half 8 opgehaald en ja, we gaan naar The Blue Mountains toe.

Maar eerst gingen we naar een Wildlifepark toe.

Daar heb ik o.a. emoes, kangaroes, koala's, krokodil, Tasmaanse Duivel, Walibi's, pinguins en wombats gezien.

En ja, ik heb een koala geaaid en ik heb ook een slang vastgehouden!!

Nee, was niet eng, hij zat gewoon om mijn nek en ik hield zijn koppie vast!!

No worries, ik hoef hem niet als huisdier haha. ;)

Nadat we bij het Wildlifepark weggingen kregen we eerst nog een kleinigheidje van de chauffeur (een klein koalabeertje die je ergens aan vast kan klemmen) en daarna gingen we naar een restaurantje om te lunchen.

Na de lunch gingen we eerst naar de Three Sisters, echt prachtig!!

En natuurlijk zagen we ook de Blue mountains (wat ook echt blauw eruit zag).

We gingen naar de Blue Mountains en gingen met een treintje naar beneden (die ging echt steil!!!), daar hebben we de Katoomba Waterfall bekeken (prachtig!!) en uiteindelijk met een gondel weer terug omhoog!

Daarna zijn we een half uurtje bij wat winkels wezen kijken (o.a. een oud snoepwinkeltje) en zijn daarna naar de Wentworth Falls gegaan (dat is bij de Princess Rocks) en ook hier geld: SCHITTEREND!!!!!!!!

Maar om bij die waterval te komen, moesten we toch echt 220 treden naar beneden lopen, maar daarna ook weer terug omhoog!!!

Daarna gaf de chauffeur theorieles over Boemerangs (hoe je moet gooien, vangen, de betekenissen van de tekens die erop staan enz.).

Nadat ie dat had verteld gingen we naar het Olypisch Sportpark en vertelde er ook nog wat over (bijv. dat waar die openingsceremonie werd gehouden ong. 600 miljoen dollar kostte!!).

Op een parkeerplaats bij het Olympisch Sportpark heeft ie nog voorgedaan om met een boemerang te gooien, maar hij vond het niet goed gaan (er stond teveel wind volgens hem, maar ik vond het er wel goed uitzien, alleen jammer dat ie hem niet kon vangen).

Daarna zijn we nog met z'n allen met de Ferry gaan varen en zijn we bij het station uitgestapt.

Ja, dit was een geslaagde dag!!! :D

Alleen was 1 er minpuntje aan het begin van de avond: ik kwam in mijn hostel en helaas pindakaas, de lift werktte niet.

Kon ik mooi met al mijn bagage de trappen op lopen (ik wil niet weten hoeveel trappen ik vandaag gelopen heb, in ieder geval heeeeel erg veel) en het ergste is: ik zit op de derde etage...

Maar goed, heb het overleefd hoor!! :)

Vanavond ga ik verder niet veel bijzonders doen, morgen weer op tijd eruit om naar Tamworth te gaan!!